Z boardingpassem w wielu kawiarniach można dostać darmowe hasło do wifi na godzinę (można to robić wielokrotnie). Niestety typowo tureckie zachowanie zobowiązuje buraczanych ludzi z obsługi do próby wyłudzenia pieniędzy za ten dostęp. Trzeba dopominam się o darmowy - dają wydruk z terminala z hasłem (nie trzeba być klientem danej kawiarni).
Koszmarna obsługa z Pegasus na lotnisku w Stambule. Pegasus skasował nam lot ze Stambułu do Lwowa o czym nas nie poinformował wcześniej. Na miejscu pracownicy mieli do nas pretensje oskarżając nas, że podaliśmy pewnie zły email i nr telefonu (co było nie prawdą). Poznana na lotnisku para polaków będąca w tej samej sytuacji potraktowana została tak samo źle. Odzywano się do nas w chamski sposób a na koniec zmuszono do zakupu tureckiej wizy tylko po to aby na 10 minut pójść do biurka kasowego Pegasusa i zmienić lot na inny (jakby się nie dało tego zrobić przez telefon...). Nie polecam Pegasusa.
Koszmarna obsługa z Pegasus na lotnisku przylotu. Pegasus skasował nam lot ze Stambułu do Lwowa o czym nas nie poinformował wcześniej. Na miejscu pracownicy mieli do nas pretensje oskarżając nas, że podaliśmy pewnie zły email i nr telefonu (co było nie prawdą). Poznana na lotnisku para polaków będąca w tej samej sytuacji potraktowana została tak samo źle. Odzywano się do nas w chamski sposób a na koniec zmuszono do zakupu tureckiej wizy tylko po to aby na 10 minut pójść do biurka kasowego Pegasusa i zmienić lot na inny (jakby się nie dało tego zrobić przez telefon...). Nie polecam Pegasusa.
wysokie ceny